Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan rendelhetek?

Interneten lehet rendelni, Telefonon csak felvilágosítást tudunk adni.

Hogyan találom meg a keresett méretet?

Használd a gumiabroncs keresőt.

Ha nem tudom, mi az autóm gumiabroncs mérete mit tegyek?

Használd az autótípus szerinti keresőt a főoldalon a "Méret" alatti lapfülön.. Az ott listázott méretek mind felszerelhetőek az autódra, de mindenképpen ellenőrizd le az autódon lévő méretet is.

Milyen váltóméretet tudok rá tenni?

Használd az autótípus szerinti keresőt. Az ott listázott méretek mind rászerelhetőek az autódra.

Az interneten valós a készlet?

Igen valós, 10 percenként automatikusan frissül.

Ha rendelek, mikor kapom meg?

Ha készleten lévő terméket rendelsz 12 óráig, akkor másnap megkapod. Főszezonban a megnővekedett szállítási igények miatt előfordul hogy a futárszolgálatok 4-5 munkanap csúszással szállítanak.

Miért nem találom a kosár gombot?

Kosár gomb csak a készleten lévő termékeknél van. Amit kiválasztottál nincs készleten, ebben az esetben használd az ajánlatkérés gombot és töltsd ki az adatokat, elérhetőségről tájékoztatni fogunk, vagy érdeklődj telefonon, mailen.

Személyesen átvehetem?

Igen, az átvételi pontok menüpontban megtekintheti a személyes átvételi helyeket.

Hogyan fizethetek?

Utánvéttel a szállítónak vagy személyes átvétel esetén készpénzzel a termékek átvételekor.

Bankkártyával fizethetek?

Igen, a fizetési módok között válaszd a bankkártyás fizetést.

Használt gumit árultok?

Nem, kizárólag új gumik értékesítésével foglalkozunk.

A régi gumikat beszámítjátok?

Nincs rá lehetőségünk. Mivel csak új gumi értékesítésével foglalkozunk, ezért a használtgumi beszámítását nem tudjuk megoldani.

Kedvezményt tudtok adni?

4 darabnál nem. Nagy mennyiség esetén hívd ügyfélszolgálatunkat, ahol tájékoztatunk a lehetőségekről.

Készletnél mit jelent a 4+ ?

A darabszámok 4 darabra limitálva vannak, a 4+ azt jelenti, hogy 4 darabnál több van készleten.

Visszaigazoljátok a rendelésem?

Igen, minden esetben visszaigazoljuk a rendelést.

Leellenőrizhetem, mielőtt átveszem?

Igen, a vevőnek kötelessége az áru épségét átvételkor leellenőrizni.

Van rá garancia?

Igen van, a garancia időtartama gyártókként változik, de minimum 2 év.

Ha garanciális problémám van, hogyan járjak el?

Hívd ügyfélszolgálatunkat, vagy írj egy mailt a problémáról és mi útbaigazítunk.

Tényleg annyi az ára, amit az oldalon ír?

Igen, annyi. Speciális árképzésünknek és a nagy mennyiséget értékesítésnek köszönhetően igyekszünk a lehető legkedvezőbb árakat kialakítani.

Hozzám is ki tudjátok szállítani?

Igen, Magyarország területén bárhova ki tudjuk szállítani.

Szombaton van szállítás?

Sajnos nincs, hétköznap 8 és 17 óra között van kiszállítás.